Informatie? Bel +31 (0)23 8200 120

  

Amstelveend2g nw

Retail

DooH gaat met de tijd mee

U wilt uw klanten een nieuw product tonen, maar ze kijken de folder niet meer in. Uw medewerkers informeren, terwijl ze het personeelsblad niet meer lezen. Herkenbaar? De nieuwe generatie klanten en medewerkers is meer en meer georiënteerd op beeldschermen. Een digital signage netwerk geeft u de mogelijkheid om uw doelgroep snel en actueel te informeren en motiveren over uw producten, projecten en diensten. En waar kan dat beter dan in uw eigen winkel? 

Voordelen van DooH binnen retail

Zowel in de communicatie naar klanten als naar medewerkers, levert digital signage vele voordelen op.

  • Eenvoudig communiceren van aanbiedingen, nieuws en/of mededelingen en altijd in uw eigen huisstijl en uitstraling.
  • Houdt uw klanten op de hoogte van de laatste en opkomende folderaanbiedingen en (loyaliteit)acties.
  • Social Media: laat via RSS feeds, twitter en facebook berichten voorbij komen.
  • Bewegend beeld heeft veel meer attentiewaarde dan stills en brengt in kortere tijd meer informatie over dan gedrukte media.
  • Op strategisch tactische locaties margerijke producten onder de aandacht brengen en doelgericht communiceren met een boodschap op maat met diverse (klant)doelgroepen.

Hiermee vergroot u de kansen op cross en up selling en verhoogt u uw omzet. En door de communicatie duidelijk en eenduidig te houden, krijgen de bezoekers van uw winkel een aangenaam en vertrouwd gevoel. Zo verbetert u uw branding (merkbeleving) en de wachttijdperceptie.

DooH voor uw boodschap op maat, van begin tot eind

We verzorgen het hele traject van begin tot eind. DooH denkt mee over de voor u meest geschikte vorm van digital signage en geeft advies hoe digital signage kan bijdragen aan uw communicatiestrategie en bedrijfsdoelstellingen.

Onze dienstverlening bestaat uit het ontwikkelen, uitrollen, beheren en optimaliseren van het technische deel; de hardware én de software. Het succesvol inzetten van digital signage begint met het bedenken wat u aan de klant wilt communiceren. We bepalen samen hoe we de communicatieboodschappen zo interessant mogelijk en met zoveel mogelijk attentiewaarde verpakken.

Ervaringen

Digital signage kent oneindig veel mogelijkheden binnen retail. Met schermen in de winkels, de backoffice en etalages. 

  • Counterscherm

    Met een kassascherm haalt u de consument over tot aanschaf van extra producten (warme/koude dranken, snacks, voordeeldeals). Door de reclameboodschappen af te wisselen met andere informatie (zoals weer, nieuws), verzacht u tevens de wachttijd.
  • Etalagescherm

    Het raamscherm heeft als doel om passanten te laten stoppen en over te halen om de shop te bezoeken. Door het tonen van bewegende en/of tijdsgebonden content (ontbijt, lunch en avond), of periodieke aanbiedingen trekt het scherm de aandacht van een diversiteit van passanten en bereikt u dat zij uw shop bezoeken.
  • Instorescherm

    Wanneer bezoekers de winkel betreden zorgt dit scherm voor herhaling van aanbieding en informatie over het assortiment. Het achterscherm heeft als doel consumenten te informeren over het aanwezige assortiment en aanbiedingen te benadrukken.

Neem contact met ons op en we vertellen wat DooH voor u doet.

Contactgegevens

DooH Solutions & Services                       

Siriusdreef 33
2132 WT Hoofddorp
T. +31 (0)23 8200 120
F. +31 (0)23 8200 129
welcome@dooh.nl